image
T2X

Un SUV sportiv
flexibilitatea ?i spa?iul caracteristic unui SUV
indicatoare ca la motociclete

Citeste mai mult
image
ORLANDO

Maximizarea spa?iului
un MPV în 5 u?i, cu 7 locuri
ofera economie de combusitibil

Citeste mai mult
În 1900 un tân?r inginer european ?i-a croit drum c?tre America. Numele lui era Louis Chevrolet. Restul este istorie. Chevrolet, compania fondat? de el, a stabilit foarte rapid noi standarde privind încrederea, siguran?a ?i raportul calitate pre?. De atunci, ...Citeste mai mult

Cu noul Chevrolet Aveo Hatchback 2011 la drum

Cu noul Chevrolet Aveo Hatchback 2011 la drum

Am avut ocazia sa ma bucur de noul Chevrolet Aveo cu motorizare de 1.6 (115CP) in acest weekend si pot spune ca abia asteptam sa vad un motor de 1.6 pe modelele Aveo. Daca in Romania Aveo nu a avut ocazia sa se bucure de motorizare mai mare de 1.4, dragilor, asteptarea a luat sfarsit.

La o prima vedere noului Aveo i s-a adus o schimbare foarte interesanta la exterior, multi ar spune ca imprumuta elemente de la o alta marca dar eu as pune sa va uitati mai atent la modelul Cruze si Spark deoarece de aici imprumuta foarte multe elemente si forme agresive. Grila frontala este o grila de Cruze dar la o scara mai mica si adaptata dimensiunilor iar farurile accentueaza foarte mult formele si agresivitatea de care da dovada liniile desenate. Formele posterioare imprumutate de la Spark dar cu o tenta demna de masina sport iti face placere sa o tot privesti. Jantele pe 16 confera mai multa stabilitate si ofera un design foarte placut.

La o privire aruncata inauntru observi tapiteria foarte bine lucrata si cusuta pe alocuri cu ata gri, scaunele odata intrat in ea te face sa te simti stapan pe masina, iti iau forma si sunt mult mai moi fata de scaunele de pe versiunea anteriora, pacat totusi de cotiera care nu este cea mai inspirata, s-ar fi meritat o cotiera “a la” Cruze. Bordul este o combinatie interesanta intre bordul de Cruze si Spark, volanul pare scos de pe un Cruze si montat pe un bord de Spark. Elementele interioare sunt o combinatie inspirata intre Spark si Cruze, linia audio iti ofera orice doresti – conexiune usb, jack, redare mp3 si hands free pentru telefonul mobil.


Cu bagaje cat cuprinde si 4 persoane am plecat la drum sa testam comportamentul, confortul, directia si acceleratia in conditii reale :). Ca si prima impresie as spune ca directia a fost imbunatatita deoarece servodirectia nu mai este asa de moale ci mai ferma iar asta nu poate fi decat un plus, plecarea de pe loc pare greoaie dar odata ajuns la turatii superioare incepi sa simti cum motorul isi face de cap iar la schimbarea vitezelor o sa ai supriza placuta ca primesti plusuri de putere, diferenta se simte cand dezactivezi TC -ul (controlul tractiunii) si rotile incep sa scartie la schimbarea vitezelor.


In curbe sta foarte bine iar la urcare trebuie sa te asiguri ca esti in treapta inferioara pentru a beneficia de puterea necesara altfel o sa ai senzatia ca nu accelerezi. In depasiri faci treaba buna iar zgomotul motorului odata ajuns la peste 4.000rot/minut te unge pe suflet. Cruze control-ul iti oferta portita de relaxare la drum intins iar limitatorul de viteza te tine departe de amenzile de viteza atat timp cat este setat corect. Turometrul isi incepe partea rosie de la 6.500rot/min dar alimentarea este taiata odata ajuns la 6.200rot/min – pozitionarea cifrelor este aceeasi cu cele de la motoare. Din pacate neavand indicator clasic de viteza ci afisaj nu sti cat de mult poti forta motorul iar suspansul este mare.

Per total o masina reusita care o recomand celor care vor putin mai multa putere si in acelasi timp sa nu treci neobservat.