image
T2X

Un SUV sportiv
flexibilitatea ?i spa?iul caracteristic unui SUV
indicatoare ca la motociclete

Citeste mai mult
image
ORLANDO

Maximizarea spa?iului
un MPV în 5 u?i, cu 7 locuri
ofera economie de combusitibil

Citeste mai mult
În 1900 un tân?r inginer european ?i-a croit drum c?tre America. Numele lui era Louis Chevrolet. Restul este istorie. Chevrolet, compania fondat? de el, a stabilit foarte rapid noi standarde privind încrederea, siguran?a ?i raportul calitate pre?. De atunci, ...Citeste mai mult

Porsche Romania estimeaza o crestere a vanzarilor cu 20% in 2010, la 85 de masini

Porsche vrea sa vanda in Romania 85 de masini in acest an, fata de 71 in 2009, mizand in special pe lansarea modelului hibrid al Porsche Cayenne, a declarat directorul marcilor Porsche/Bentley/Lamborghini din cadrul Porsche Romania, Adrian Pascu, citat de NewsIn. "Ma astept sa vindem in Romania 85 de masini din gama premium, fata de 71 de masini cate au fost comercializate anul trecut, si sa detinem o cota de piata de 12-15%. Cresterea se bazeaza in special pe intrarea pe piata romaneasca a noului model hibrid de Porsche Cayenne, ce va avea loc in luna mai", a spus Pascu.

El a adaugat ca se asteapta ca vanzarile acestui model sa reprezinte doua treimi din vanzarile marcii Porsche in 2010, dar a precizat ca nu anticipeaza o revigorare a vanzarilor auto din gama premium pana in luna septembrie, cand s-ar putea atinge nivelul vanzarilor din 2009.

"In piata auto premium, reprezentata de Porsche, Aston Martin, Audi S8, Audi RS, Maserati si modelele de top de la Mercedes, BMW, Jaguar, nu ma astept sa se vada lumina decat in septembrie-octombrie, cand ne asteptam la o crestere a nivelului vanzarilor peste maximul inregistrat anul trecut", a mai spus Pascu.

El a precizat ca profilul clientului din Romania este similar celui din pietele din Spania si Italia si mai nou Grecia si a explicat ca profilul clientului Porsche s-a modificat fata de anii 2008-2009.

"Clientul unic a disparut, acel client care nu se potrivea in general profilului exclusivist, intrucat banii facuti usor au disparut din piata. Clientul care cumpara in momentul de fata este mult mai atent la detaliile tehnice si se gandeste mai mult la avantajele pe care le ofera masina", a mai spus reprezentantul Porsche.

El a adaugat ca 40% dintre masinile vandute de Porsche in primele doua luni au fost platite cash.

Sursa: stiriauto.ro